شاید منم
کینه پوش

همه ادعا دارند که طعم خیانــــت را چشیده اند..

همه ادعا دارند که بدی را به چشم دیده اند...

همه ادعا دارند ک تنهایی را کشیده اند....

پس کیست که این دنیا را به گنـــــــــــــــد کشیده؟؟؟؟؟؟

      شاید مـــــــــــــــــــــــــــــــنم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

افسونگر
ساعت20:16---3 مهر 1392
دلت را به کسی نسپار
این روزها برخی از سپرده ات هم بهره می خواهند
بهره ای به قیمت تنهایی!!!


ی درداره مونث
ساعت2:03---26 شهريور 1392
داداشیییییییییی



میسی نظر دادی



خودمم خیلی دوسش دارم باب ایسفنجیرو



خخخخخخخخخخ
پاسخ: تفاهمو حال می کنی؟


ی درداره مونث
ساعت14:28---25 شهريور 1392
اقا من بگم؟؟اجــــــــــــــــازست اقاآآآآ؟



خخخ



عمه هامون با لوکس بلاگن مطمئنم



بس ک فحش خارمادری بار عمه های عزیز تر از جونمون



کردیم اینجوری جبران میکنوو ب پای ما مینویسن



من میدونم!



وایسا حالا



ی گندی نشونت بدم عممممممه



حساب توهم..لوکس بلاگ...با داداشا میرسیم خدممتت!



گاماس گاماس
پاسخ: ها والا گفتی عمه ی گرامیمان بدبخت تو دیار غربت به ف...... ببخشید به فنا رفت


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:58---25 شهريور 1392
همینایی که ادعا می کنن این زندگی رو به گند کشیدن
پاسخ: این روزا همه ادعا می کنم حتی من حتی تو همه همه


دلارام
ساعت3:26---25 شهريور 1392
هه

اره واقعا....

دیگه هر کی واسه خودش شده مریم باکره و مقدس...

حتما من بودم که این همه گند زدم به احساس و باور مردم
پاسخ: شاید شاید من های زیادی باشه برای اعتارف اما اعترافی که هیچی نشنیده باشش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|